גוגל מאשרת: שעות הפתיחה בגוגל עסקים יכולות להשפיע על הדרוג ‏המקומי

גוגל שמה לעצמה למשימה להציע למשתמשים את התוצאות הטובות ביותר. הדבר בא לידי ביטוי כמובן גם בדירוג המקומי שכל מטרתו הוא להעניק מענה מידי, עכשווי ורלוונטי לא רק לחיפושים הכלליים אלא לחיפושים שנוגעים לעסקים אזוריים.

המטרה של גוגל ברורה אך יש לזכור כי מהצד השני ישנם העסקים אשר רוצים להופיע בתוצאות ולהציע ללקוחות חוויה טובה. בתוך כל זה נשאלת השאלה האם וכיצד משפיעות שעות הפתיחה של העסקים כפי שהן מופיעות בעמוד של גוגל עסקים. לשם כך יש לשאול איך גוגל מתייחסת לנראות של העסקים בחיפוש המקומי ומפות, בשעות הפתיחה ובשעות שהעסק אינו פתוח.

 

גוגל מפס

 

שעות פתיחה שנאמנות למקור

בדיון בנושא גוגל אישרה כי שעות הפתיחה מקבלות משמעות רבה יותר לאחרונה. באותו הדיון נאמר כי האלגוריתם בחן תמיד את שעות הפתיחה לצורך דירוג אך לאחרונה הדגש בנושא זה גדול יותר. כמובן, הדבר עשוי להשתנות וזאת בהתאם לתועלת שגוגל תקבע מבחינת ההשפעה של שעות הפתיחה על חוויית המשתמשים.

לעסקים שחושבים שהם יכולים להציג שהם פתוחים 24/7 ובכך להיות מקודמים במנוע החיפוש זוהי ללא כל ספק אינה הדרך הנכונה. כתיבת שעות פתיחה שאינן נאמנות למקור עלולה להוביל לפגיעה בקידום העסק בחיפוש מקומי כיוון שהדבר פוגע בסופו של דבר במשתמשים שרוצים להגיע לעסק פתוח ולא להיות מופתעים כי הוא סגור לאחר שכבר הגיעו למקום.

 

חשיבות עדכון העסק בגוגל עסקים ולא רק

כל מניפולציה אשר מתבצעת על גוגל עלולה להוביל בשלב מסוים להענשה וכאן נראה כי שעות הפתיחה חשובות אך אין זה מספיק לכתוב אותן פעם אחת ולשכוח. מומלץ לעסקים מקומיים לדאוג לעדכן את שעות הפתיחה כשאלו משתנות ובמיוחד בחגים וימים מיוחדים.

שמירה על שעות פעילות מדויקות היא לא הפעולה האחרונה שעסקים יכולים לעשות כדי לקדם את עצמם. עסקים צריכים לחשוב כל הזמן על חוויית הלקוח הכוללת ואלו מספר פעולות שעסקים יכולים לעשות:

  • עסקים קמעונאיים צריכים לעדכן את המוצרים שהם מציעים בחנות
  • עסקים שנותנים שירותי ייעוץ יכולים לעדכן את חבילות השירות שלהם
  • עסקים יכולים לפרסם מחירים ובמיוחד בתחומים בהם הגולשים רוצים תשובה מהירה
  • עסקים שמגיעים לבית הלקוח יכולים לציין תוך כמה זמן הם מגיעים
  • עסקים שמספקים משלוחים צריכים להוסיף מדיניות משלוחים כולל עלויות ולו״ז

אלו הן רק מספר דוגמאות אשר יכולות לסייע למשתמשים, להפוך את הגלישה שלהם לחוויה טובה יותר ולעזור לגוגל לראות בו כמקור מידע שאפשר לסמוך עליו.

 

רוצים/ות לשמוע עוד על עולם הדיגיטל? שנלווה אתכם/ן בכתיבת תוכן באנגלית, קופיירייטינג, קמפיינים ברשתות החברתיות וקידום? זה הזמן ללחוץ על ה + שבצד, לשלוח הודעה או לקבוע פגישה ונתקדם 😊

אודותינו

הכותבים והכותבות של A-Z Content דוברים את שפת הכתיבה ברמת שפת אם.
הן נולדו אליה, חיות אותה ביום יום ומביאיות תשוקה עצומה למקצוע.
כל כותבת נבחרה בקפידה וכל אחת מביאה יכולות שונות לכתיבה.

מאמרים נוספים

עקוב/י אחרינו

כתוב/י לנו

Scroll to Top
דילוג לתוכן