קידום בלינקדאין
קידום בלינקדאין מתחיל באסטרטגיה מקצועית שמבוססת על מטרות עסקיות ברורות. אנחנו בונים נוכחות שמביאה תוצאות: פניות איכותיות, חיבורים רלוונטיים והזדמנויות אמיתיות. בלינקדאין, כל מהלך הוא צעד לעסקאות הבאות שלכם.

מחפשים לקוחות חדשים או משקיעים? השירות שלנו הופך את הנוכחות שלכם בלינדקאין למנוע צמיחה עסקית.
- בניית אסטרטגיה מוגדרת שמביאה תוצאות: לקוחות, שותפים או משקיעים
- הקמה או שדרוג של הפרופיל ליצירת נוכחות מרשימה
- כתיבת תוכן שבונה אוטוריטה, מייצר עניין ומניע לפעולה
- הרחבת הקשרים העסקיים, מקונקשיינים ועד הודעות סופר רספונסיביות
- פנייה ישירה ללידים רלוונטיים, מעקב מסודר ותקשורת מהירה
- התמקדות בתוצאות במטרה לייצר הזדמנויות עסקיות ועסקאות
קידום בלינדקאין
בלינקדאין, הקשרים שלכם הופכים להזדמנות עסקית אמיתית. בעולם ה-B2B כל פניה יכולה להפוך לשיתוף פעולה, עסקה, השקעה ולפתוח דלתות חדשות. לייקים זה נחמד, אבל מה שבאמת חשוב הוא לעבוד עם אנשים שמבינים עסקים ושרוצים לעבוד אתכם. המשימה שלנו היא ליצור נוכחות עסקית מרשימה בלינקדאין, שתעבוד ותביא אתכם לקדמת הבמה בשוק בו החיבורים עושים את ההבדל.
ההצלחה שלכם היא המשימה שלנו
מעבר לכתיבת תוכן מצוין, באנגלית וגם בעברית, הבנה של הפלטפורמה ועבודה נמרצת להשגת תוצאות, אנחנו הופכים לשותפים למסע. היכולת שלנו לבנות אסטרטגיה עסקית מנצחת, לשאול את השאלות הנכונות ולהדגיש את ייחודיות העסק, מקדמת תוצאות לאורך הדרך נערוך פגישות, נהיה קשובים ובו זמנית נוביל את התהליך מתוך מחויבות להצלחה שלכם. אנחנו עושים את קידום בלינקדאין כדי שאתם תוכלו להתמקד בפיתוח העסקי.
מקדמים בלינקדאין – מביאים תוצאות
ישראל, ארצות הברית, אירופה – זה הזמן להשתמש בלינקדאין, לייצר חיבורים אמיתיים ולהביא תוצאות עסקיות. ההבנה שלנו באנשים, עסקים, פלטפורמות דיגיטליות ותוכן, מאפשרת ניצול מקסימלי של כל פעולה ומביאה את התוצאות אליכם.
תהליך מקצועי שמביא ערך אמיתי
קידום אורגני בלינקדאין הוא אחד הדברים החשובים שכל עסק B2B צריך לפצח. אין צורך לעשות את התהליך לבד. אנחנו פה כדי ליצור אסטרטגיה מובילה, לכתוב פוסטים מעניינים, להזמין קונקשיינים רלוונטיים, לשלוח הודעות רספונסיביות ובקיצור, כדי שתוכלו לנצל את הפלטפורמה בצורה המיטבית.
השירות שלנו מקיף וכולל את בחינת, כתיבת ותיקון הפרופיל, ניהול התוכן באופן קבוע, איתור אנשי הקשר המתאימים והפיכתם ללידים. קידום בלינקדאין הוא תהליך ארוך טווח שממשיך לייצר תוצאות כל הזמן ובתנאי שהעבודה מתבצעת בצורה הנכונה. הלקוחות או המשקיעים שלכם יכולים להיות בכל מקום בעולם והמטרה שלנו היא ליצור עניין שיוביל לפגישה שתוביל להשגת המטרה שהגדרתם.
שיווק בלינקדאין – להתחיל לראות תוצאות
מערכות יחסים שנוצרות באופן אורגני הן חזקות ונשארות לטווח הארוך. הדבר נכון לחיים ורלוונטי במיוחד בשיווק B2B כשהפלטפורמה היעילה ביותר לעסקים, ארגונים, חברות ואלו שמחפשים/ות משקיעים/ות היא לינקדאין. התוכן נמצא בלב האסטרטגיה כשמדובר על הרבה מעבר לכתיבת פוסטים. המטרה העיקרית שלכם/ן צריכה להיות מציאת הלקוח/ה הפוטנציאלי/ת, לייצר עניין, קשר ולהוביל לפגישה.
שיווק אורגני בלינקדאין הוא ייצוא הזדמנויות לזכות באמון הקהל. מדובר בגישה הדרגתית, טיפוח אוטוריטה ויצירת מערכות יחסים שעומדות במבחן הזמן. באסטרטגיה נכונה אפשר לבדל את המותג, להוביל אותו קדימה ולדבר אל הקהל שבאמת רלוונטי. התנועה האורגנית מופנית לפרופיל האישי, דפי החברה, האתר וכל זאת תודות לתוכן טוב ופניות מתאימות.
הדרך לייצר תנועה אורגנית בלינדקאין
תנועה אורגנית לא נוצרת מעצמה. היא דורשת תהליך הדרגתי, מאמץ עקבי ויצירת תוכן איכותי. השיווק מתבסס על מינוף התוכן וככל שקולעים יותר לצרכי הקהל, מספקים פתרונות ומראים פעילות קבועה, רלוונטית ומעניינת, כך התוצאות מגיעות. זה המקום לציין כי תוכן יכול ללבוש צורות שונות והוא כולל: פוסטים אינפורמטיביים, מאמרים, תמונות וסרטונים וכמובן הודעות ופניות קבועות לקהל.
הרעיון של התוכן הוא לייצר עניין, לענות על שאלות ולהראות כי החברה פעילה. יש להתייחס ללינקדאין כאל קורות חיים שעסקים אחרים, משקיעים/ות (ואפילו עובדים/ות לעתיד), רוצים/ות להכיר, לפני שהם/ן עושים/ות עסקים. כדי להבין מה כל תוכן אומר, כדאי שנצלול לעומק:
פוסטים בפיד
התפקיד של הפוסטים בפיד הוא לייצר אוטוריטה. הדרך לעשות זאת היא לספר על פעילות החברה, להביא דעות בנושא, לשתף מאמרים חשובים בתחום, לספר על חדשות בתחום. כל זאת בכתיבה המתאימה לערכי החברה, בסגנון הנכון לה ובעידוד לתגובות ויצירת קשר. הפוסטים לא דוחפים, הם מקצועיים, פונים לקהל המיועד ומחזקים את הנוכחות של העסק.
מאמרים
מאמרים הם דרך מצוינת להוסיף תוכן ללינקדאין וכל זאת בצורה יעילה כשמנועי החיפוש מקדמים אותם. היתרון הוא שהמאמרים יכולים להיות קצרים יחסית, קלילים או סופר-מקצועיים וזאת בהתאם למטרות של החברה ולאסטרטגיית הקידום. בין היתר ניתן להוסיף דו״חות, לפרט על שיטות עבודה מומלצות, לכתוב מדריכים, לצרף קייס סטאדי כשכל אלו יכולים להתייחס לנקודות כאב ולהביא פתרונות מעשיים.
תוכן חזותי
גם בלינקדאין, התוכן הוויזואלי מוביל לתוצאות כשהוא כולל תמונות, אינפוגרפיקה וסרטונים. כל אלו תורמים למאמצי השיווק האורגני כשלרוב ההמלצה תהיה לצרף תמונה לפוסט, עדיף שתהיה אותנטית ככל האפשר ואם אפשר, להשקיע באינפוגרפיקה, כשהתוכן היעיל ביותר הוא בעצם וידאו, אך ברור כי לא תמיד ניתן לייצר אותו (ובטח לא בקלות).
הזמנת קונקשיין
אחת הפעולות החשובות בקידום בלינקדאין היא הזמנת אנשים להיות בקשר (דומה לחברות בפייסבוק). הפלטפורמה יעילה מאד בכל הקשור לנושא והיא מאפשרת לנו לאתר את האנשים שיכולים להיות רלוונטיים בסינון על פי מקצועות, תחומי עניין, תפקידים ועבודה בחברות מסוימות. מבחינת ההזמנה עצמה, אפשר להציע קונקשיין בליחצת כפתור ואפשר לשלוח הודעה מסודרת עם מספר מילים אישיות. את שתי הפעולות האלו אנחנו עושים במסגרת ניהול לינקדאין.
הודעות יזומות
שלא כמו פלטפורמות אחרות, לינקדאין מיועדת ליצירת קשרים עסקיים וזה בסדר גמור לשלוח הודעות, כל עוד הן לא ספאם, מלאות בקישורים ונשלחות בתדירות לא סבירה. למרות הלגיטימיות של הפעולה, חשוב מאד להתייחס לכל הודעה כהזדמנות ליצירת קשר משמעותי ולכן אנחנו כותבים הודעות מדויקות, מותאמות לקהל היעד ומבצעים התאמות ושינויים בהתאם לתגובות. כל תגובה מועברת באופן מידי להמשך התקשרות.
היתרונות של שיווק אורגני בלינקדאין לעסקי B2B
לינקדאין היא הפלטפורמה הטובה ביותר לשיווק B2B. היא נוחה לשימוש, מיועדת מראש ליצירת קשרים עסקיים ואפשר לאתר דרכה את אנשי הקשר הרלוונטיים. זה המקום להשקיע בו את מאמצי השיווק ויש לכך מספר סיבות טובות:
אותנטיות שיוצרת אמון
יצירת תוכן עקבי, בעל ערך, שמראה את פעילות החברה וההתקדמות שלה, מציגה את המומחיות בתעשייה והמחויבות לתת מענה לצרכי הקהל. פעולה זו ממצבת את המותג, משדרת כי זהו המקום האמין לקבלת פתרונות ומידע ויוצרת חיבור אותנטי. שיווק אורגני שכזה יכול להוביל לקשרים עסקיים חזקים שמתמשכים לאורך זמן.
יצירת לידים ביעילות
שיווק בלינקדאין זו דרך מצוינת לייצר לידים וכל זאת ביעילות ובעלות נמוכה. תוכן מתאים, הגברת הקשרים ושליחת ההודעות, יוצרים קשר שבמהרה הופך לעמוק ויעיל. לרוב, הלידים כבר גילו עניין וזאת כיוון שהם קשורים לתחום, הפתרונות רלוונטיים עבורם וההודעה שהם יקבלו יכולה להיות בדיוק מה שהם חיפשו. השיווק האורגני מאפשר לשמור על זרימה עקבית של לידים פוטנציאליים בלי להכביד על התקציב.
בולטות בתעשייה
גם היום ישנה משמעות לשיווק ״מפה לאוזן״ רק שלינקדאין הופכת את הפעילות לפשוטה יותר. עסקים שמייצרים תוכן לאורך זמן מקבלים הכרה חברתית והמותג צובר הכרה ובולטות. לאורך הזמן, הנוכחות ממצבת את העסק ומבליטה את העשייה. זוהי נקודה חשובה כיוון שלא כמו בלוגים ״סטנדרטים״ המיועדים לקידום אורגני, הפוסטים והמאמרים שמתפרסמים בלינקדאין, באים להצביע על עשייה לצד פתרונות.
אז מהם החסרונות של שיווק בלינקדאין
לצד היתרונות שהופכים את לינקדאין לפלטפורמת השיווק היעילה ביותר לעסקי B2B, אפשר לראות גם מספר חסרונות:
- זמן – האופי ההדרגתי של השיווק האורגני דורש לעתים זמן. על העסק לפרסם, ליצור קשרים ולשלוח הודעות והתוצאות יכולות להגיע תוך שבוע או תוך מספר חודשים. בנוסף לכך, יש להשקיע זמן בבניית אסטרטגיה, כתיבת תכנים ופרסום. אגב – כל אלו הן פעולות שאנחנו מבצעים עבורכם/ן.
- חוסר ודאות – יש שיחשבו שהאופי של השיווק האורגני לא מבטיח תוצאות. עם זאת, בפעילות קבועה, אסטרטגיה נכונה וגישה יצירתית, התוצאות מגיעות. לעתים יש צורך לבחון רעיונות חדשים ולנסות טקטיקות שונות וזאת עד להשגת פריצת הדרך.
- מיומנות – דבר אחד ברור, נדרשת מיומנות להשגת תוצאות בפרסום בלינקדאין. חוסר ניסיון והכרות עם הפלטפורמה עשוי לגרום למאמצים ללא תוצאות. זו אחת הסיבות להתייעץ איתנו, לבחון עבודה משותפת ולנצל את הידע והנחישות שלנו.
- יותר מתוכן – ישנם לא מעט עסקים שחושבים כי הם יודעים לכתוב תוכן ורבים נעזרים בכלי AI כדי לעשות את העבודה. התוכן יכול להיראות באמת איכותי, ללא שגיאות ואפילו באנגלית מצוינת, אך שיווק בלינקדאין הוא הרבה מעבר לתוכן ודורש אסטרטגיה עסקית מותאמת באופן אישי.
המסלול לקידום אורגני בלינקדאין
קידום בלינקדאין מתבצע במספר שלבים כאשר אחת לתקופה יש לחזור לשלבים מוקדמים וזאת בלי לעצור את הפעילות. אלו השלבים המדוברים:
שלב 1 – הבנת העסק
קידום אורגני בלינקדאין נעשה בשלבים שהם הרבה מעבר לתבנית אחת שמתאימה לכולם/ן. המשימה הראשונה היא להבין את העסק, ללמוד על החברה, על הפעילות שמתבצעת באופן שוטף, לאתר את הייחודיות, להבין מה נרצה להבליט וגם מי הלקוחות הפוטנציאליים (יכולים להיות לקוחות ויכולים להיות משקיעים).
בשלב זה חשוב להגדיר מטרות ולהבין את דרך הפעילות ברשת ולזכור כי מדובר בתהליך. בשלב זה עולות שאלות שונות, נבחנת הנוכחות הדיגיטלית בכלל ונעשה ״תיק״ שבתוכו כל החומר הגרפי והתוכן שיכול לשמש לאורך הדרך. בדרך כלל מדובר על מספר מפגשים בודדים שמתוכם אפשר לבנות את האסטרטגיה.
שלב 2 – יצירת אסטרטגיה
קל יותר לעבוד כשברור מה הפעולות שמתבצעות. לכן, לאחר ההבנה מה המהות של העסק, בחינת התחרות בשוק והגדרת היתרון היחסי, אפשר להתחיל לעבוד. יש לזהות את מילות המפתח שיכולות לקדם את העסק בלינקדאין, לבנות תוכנית תוכן וטבלת אנשי קשר.
בשלב זה תוכנית התוכן כללית יחסית, היא מתייחסת למסרים שיועברו, סוגי התכנים שאפשר לכתוב וכל זאת בהתאם למה שאפשר להגיד על העסק (לעתים יש נושאים שאי אפשר לחשוף) והאופי שלו. פגישת תוכן תתקיים לפחות אחת לחודש לאורך הפעילות המשותפת.
שלב 3 – בניית הבסיס
את הפעילות העסקית בלינקדאין יש להתחיל מיצירת בסיס איכותי. יש לבנות פרופיל אישי ודף חברה ואם אלו כבר קיימים, נעבור עליהם, נראה שכל הפרטים מלאים, שהתמונות טובות ונשתמש במילות מפתח בהתאם למחקר המקדים שביצענו.
הבסיס מהותי להצלחה והחברה רוצה להציג את הניסיון הקודם, התחום, ההצלחות ולבנות סמכותיות כבר מהצעד הראשון. פעמים רבות כבר נפתח פרופיל בעבר וכל מה שנדרש הוא לעשות התאמה שלו ולעתים יש לבצע את על העבודה מההתחלה.
שלב 4 – כתיבת תוכן
עכשיו הגיע הזמן לעבוד. לכתוב תכנים שתואמים את האסטרטגיה ואת הפעילות שמתקיימת בחברה. ישנן דרכים שונות לכתוב תכנים כשאלו צריכים ליצור אוטוריטה המושגת על ידי פרסומים על החברה, הודעות על שיתופי פעולה, תמונות מהשטח, מאמרים בנושא ואפילו קישורים וניתוח שלהם.
יצירת תוכן דורשת יצירתיות, הבנה של הפלטפורמה והובלה של המטרה שהוגדרה מראש. יש לזכור כי המטרה של לינקדאין היא להראות שהחברה פעילה, שיש כל הזמן משהו חדש וכי היא יכולה להציע פתרונות רלוונטיים. לשם כך נהיה בקשר, נערוך מפגשים, נשאל שאלות ונלמד כל הזמן על הפעילות העסקית.
שלב 5 – פניות אישיות
לאחר שכתבנו מספר פוסטים, אפשר להתחיל ליצור פניות אישיות כשאלו נחלקות להזמנה ליצירת קשר והודעות לידים. המשימה היא להוביל את יצירת הקשרים ולא להיות פאסיביים כשהצלחה היא תוצאה של אקטיביות ופעולות נכונות המתבצעות באופן קבוע.
הפניות האישיות מתבצעות בהתאם להגדרה של קהל היעד ובצורה ברורה. בתחילת הדרך נערוך טבלה של אנשי קשר רלוונטיים ולאט, לאט נתחיל לייצר פניות. שילוב בין פרופיל מקצועי, תוכן איכותי ופנייה מדויקת, מוביל לתוצאות.
בואו נעבוד יחד
הבנתם/ן שהשקעה בלינקדאין נכונה לכם/ן? עכשיו הגיע הזמן לעשות את זה בצורה מקצועית. אנחנו נביא ידע בפלטפורמה, אנגלית שפת אם, הבנה בעולם השיווק והעסקים ונשים את המטרה שלכם/ן במרכז. מוכנים/ות להתחיל?