קופירייטינג באנגלית

בגלובליות של היום זה לא צריך להיות מפתיע שעסקים וחברות ישראליות רוצים/ות להגיע לכל הועלם. הרצון להגיע לקהל גדול ברור אך בפועל יש לבצע את הפעולות הנכונות כדי להצליח לבלוט מעל המתחרים/ות ולנצח את השוק הבינלאומי. ברור כי למילים יש מקום מרכזי בכך וכי קופירייטינג באנגלית יכול להבדיל בין ניסיון לבין הצלחה

בגלובליות של היום זה לא צריך להיות מפתיע שעסקים וחברות ישראליות רוצים/ות להגיע לכל הועלם. הרצון להגיע לקהל גדול ברור אך בפועל יש לבצע את הפעולות הנכונות כדי להצליח לבלוט מעל המתחרים/ות ולנצח את השוק הבינלאומי. ברור כי למילים יש מקום מרכזי בכך וכי קופירייטינג באנגלית יכול להבדיל בין ניסיון לבין הצלחה.

בבסיסו, קופירייטינג הוא אומנות הכתיבה המשכנעת. מלאכה המשימה שלה היא אחת, לגרום לקורא/ת לבצע פעולה מסוימת אותה הגדרנו מראש. אותה פעולה יכולה להיות לחיצה על מודעה, תגובה, השארת פרטים ואפילו קניה. המילים הנכונות ייקחו את המתעניינים/ות למסע מדויק שיוביל אותם/ן בבטחה אל עבר הפעולה הרצויה לעסק.

כתיבה משכנעת שכזו היא הרבה יותר מאוסף של מילים נכונות. היא לוקחת את המהות של העסק, מפצחת את קהל היעד ויוצרת מסע שגולשים/ות מעוניינים/ות לעבור. היא מביאה בחשבון את התרבות, את המיתוג העסקי והיא נחוצה כמעט בכל פעולה. בפרסום ממומן, שיווק אורגני, מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, בדפי נחיתה, אתרים ואימיילים. את כל אלה אנחנו מבצעים/ות כשהשיחה איתנו יכולה להיות בעברית או אנגלית (לבחירתך) והכתיבה נעשית על ידי קופירייטרים באנגלית שחיים את צפון אמריקה.

 

שירותי קופירייטינג באנגלית למגזרים שונים

לאורך השנים האחרונות סיפקנו שירותי קופירייטר באנגלית למגוון רחב של עסקים וחברות. התחומים שעסקנו בהם מגוונים מאד ואפשר לחלק את הלקוחות שלנו למגזרים הבאים:

חברות סטארט אפ

חברות אשר מתחילות את דרכן ומבינות את החשיבות של הנוכחות הדיגיטלית פונות אלינו כבר בשלבים הראשונים. השירות שלנו כולל כתיבת אתרים באנגלית, הכנסת ניוזלטר, ניהול לינקדאין (וגם X ופייסבוק), כתיבת מצגות משקיעים והרבה יותר מכך.

לפני שאנחנו מתחילים/ות את העבודה מתבצע אפיון מדויק של הלקוח. חשוב לנו להכיר את החברה, להיפגש בזום, להבין את המהות ורק לאחר מכן להבין כיצד נוכל להשתלב. עבור החברות המתחילות מדובר בהזדמנות ליהנות מהתוכן הכי טוב, קופירייטינג מדויק, מיתוג קולע וכל זאת במיקור חוץ וצמצום ההוצאות.

עסקים שפונים לחו״ל

כל עסק אשר פונה לקהל דובר אנגלית צריך לחשוב על הנראות הכללית שלו, באתר וברשתות החברתיות וצריך לשים לב לפרטים הקטנים ביותר. קופירייטינג באנגלית מתייחס לכל פרט כולל המסרים ה״גדולים״ של העסק, כתיבת הסלוגן, האדר האתר ועד למסרים הקטנים ביותר כולל ההנעה לפעולה.

עסקים אשר פונים לחו״ל צריכים לא רק לחשוב על המסר שהם מעבירים אלא גם על רמת האנגלית. אתר עם שגיאות כתיב, אנגלית שהיא ״ישראלית״ ושאינו שם לב לניואנסים הקטנים עלול לעורר התנגדות ואין זה משנה כמה נשקיע בעיצוב שלו. הדבר נכון גם למודעות, פוסטים ברשתות החברתיות ואפילו לתיאורי המוצרים.

קופירייטינג באנגלית לחברות טכנולוגיות

חברות טכנולוגיות צריכות להציג לעולם את ה-דבר הבא. הן באות לעשות שינוי ויש להן הוכחות לכך. עכשיו, כל שנותר הוא לספר את הסיפור לעולם. בין אם מדובר על סטוריטלינג על החברה עצמה, על הנפשות הפועלות ואיך בכלל הן הגיעו לפיתוח המוצר, יש גם לספר על ההצלחות.

חלק מהעבודה שלנו כוללת כתיבת קייס סטאדי כאשר בהתאם לסוג המוצר, לחברה ולקהל שלה, אנחנו משלבים עבודת קופירייטינג. לרוב לא נרצה שהכתבה תהיה ארוכה מאד אלא נרצה להעביר את המסר הנכון, לספר על ההצלחה ומדוע ללקוח/ה כל כך כדאי לפנות לחברה בצורה המהירה והמדויקת ביותר.

חברות נדל״ן והשקעות

בישראל ישנן לא מעט חברות אשר מתמקדות בנדל״ן והשקעות בחו״ל. חלק מכוונות לקהל הישראלי אך רבות מבינות כי הקהל הגדול נמצא בחו״ל ואין כל סיבה שהן לא יפנו אליו. חברות הנדל״ן השונות צריכות לחשוב על הנראות שלהן, ליצור נוכחות במדיה החברתית ולדאוג לאתר ודף נחיתה שיגרמו ללקוחות הפוטנציאליים להשאיר פרטים.

שירותי קופירייטינג באנגלית לחברות נדל״ן ניתנים בהתאם לצורך שעולה. בשלב הראשון מתבצע אבחון של החברה, הבנה מה המטרות שלה ורק לאחר מכן אנחנו ניגשים/ות למשימת הכתיבה. במקרה שיש צורך אנו מבצעים/ות גם ניתוח מתחרים כדי להכיר היטב את השוק, לקבוע מסרים ולסייע בקבלת החלטות בנוגע לפלטפורמות בהן החברה משקיעה בהן את מאמציה.

חברות היי-טק ותיקות

רבות מחברות ההיי-טק הישראלית הוותיקות מחזיקות במחלקת תוכן אשר יכולה להיות מורכבת ממספר אנשים או מאיש/ה אחד/ת שמבצע/ת את התפקיד לבד. לא פעם אנו משתלבים/ות בחברות ההיי-טק הוותיקות כ״כוח עזר״.

פעמים רבות אנחנו מקבלים/ות את המשימה בצורה מוגדרת, עם בריף מסודר וכל שנותר לנו הוא פשוט לבצע את העבודה. אנחנו למעשה צוות במיקור חוץ שמספק כתיבה באנגלית, כולל קופירייטינג, על פי הצורך, באיכות גבוהה ותוך זמן קצר. חברות ותיקות נהנות משירות במיקור חוץ, חוסכות את עלויות ההעסקה ויודעות שהן יכולות לקבל את השירות הטוב ביותר.

 

מדברים עברית, כותבים באמריקאית

ההתמחות שלנו היא כתיבת תוכן באנגלית לחברות ועסקים ישראלים. הכותבים/ות שלנו מצפון אמריקה, חיים ונושמים את החיים פה ומכירים לא רק את השפה האנגלית אלא גם את ההרגלים של הסביבה, החגים והמנהגים. השיחות איתנו פשוטות וקלות, הן מתבצעות לרוב בעברית (אלא אם יש בקשה אחרת) כשניתוח כל בקשה וביצוע מתבצעים כמובן באנגלית.

אנו מכירים/ות היטב את הדרישות הישראליות לתוכן איכותי, בזמן קצר (אם אפשר לאתמול) ונותנים שירות קנדי סבלני (עם המון סליחה ותודה). רוצים/ות לשמוע פרטים נוספים על שירותי קופירייטינג באנגלית? צרו קשר/ קבעו פגישה ונצא לדרך.

שאלות ותשובות נפוצות

קופירייטינג הוא אומנות הטקסט המשכנע. הוא משמש לקידום מכירות ושיפור אחוזי ההמרה של העסק/ חברה. כתיבה שכזו חשובה בדפי נחיתה, אתרים, ניוזלטרים, חומרים פרסומיים ואפילו בפוסטים ״רגילים״. כדי להשיג את האפקט הרצוי חשוב מאד חשוב מאד שמשימת הקופירייטינג תהיה על כותב/ת שלא רק שולט/ת באנגלית אלא חי/ה בחו״ל.
בעוד ששתי המשימות כוללות כתיבה, קופירייטינג באנגלית מתמקד במכירה ובשכנוע של הקהל לבצע פעולה. כתיבת תוכן באנגלית מיועדת קודם כל לספק מידע בעל ערך והיא צריכה לעשות זאת בצורה מעניינת ומקצועית אך לא תמיד בדגש על קריאה לפעולה. בקופירייטינג הצלחת המשימה נמדדת באחוזי ההמרה.
אחד הדברים הטובים הוא שאפשר למדוד קופירייטינג. היום ישנם כלים רבים המאפשרים לנו לבדוק כמה אנשים נחשפו למודעה שלנו, כמה הקליקו עליה, כמה השאירו פרטים בדף הנחיתה וכמה קנו. חשוב לזכור כי כל שבכל שלב יש מעורבות של מילים וקופירייטינג טוב יכול לעשות את ההבדל בין שיווק דיגיטלי רגיל לבין פרסום ושיווק שמביאים תוצאות.
קופירייטינג באנגלית צריך להתבצע קודם כל על ידי אנשי מקצוע דוברי אנגלית שפת אם. עדיף שהם יגורו בחו״ל ויכירו את התרבות הצפון אמריקאית כשיש להביא בחשבון שישנם ניואנסים תרבותיים שונים בין החיים בישראל לבין החיים בחו״ל. כל מי שרוצה לשווק לקהל אמריקאי ואנגלי צריך/ה לשאוף לכך שהאנגלית תהיה ייצוגית, נקייה מטעויות ומותאמת לתרבות המקומית.

רוצה להיות חלק מתיק העבודות שלנו? בוא/י נתחיל משיחת היכרות. נכיר, נדבר על הפרויקט ונגלה כיצד נוכל לעמוד לרשותך.

אנחנו גאים/ות בתיק העבודות שלנו ושמחים לשתף אותו. אם הצלחנו לדגדג, לרגש, להפתיע או להעלות איזשהו רגש, אולי זה הזמן שנעבוד יחד.

נשמח לצרף אותך לתיק העבודות (אגב לא חובה, אנחנו מעלים/ות לאתר רק עבודות שקיבלנו עליהן אישור מהבעלים/ות) כשאנחנו במרחק הודעה אחת. אפשר לשלוח לנו הודעה בטופס, הודעת ווטסאפ זריזה ואפילו לקבוע שיחת היכרות ראשונית במערכת ההודעות שלנו.

נתראה, מיטל

Scroll to Top
דילוג לתוכן