לינקדאין חושפת כלי ‏AI‏ לחיפוש עבודה

מזל טוב. לינקדאין הגיעה למיליארד חברים ועכשיו היא חושפת בפנינו עדכון פרמיום המבוסס על AI. המטרה שלה היא לעזור למחפשי העבודה למצוא אותה בעזרת כלי בינה מלאכותית. העדכון החדש מיועד לספק תמיכה אישית יותר בכל הנוגע להתפתחות הקריירה.

האופציה של לינקדאין מציעה למשתמשים/ות להשתמש בכלי AI, לקבל טיפים מותאמים אישית המבוססים על המיומנויות האישיות, על הקשרים שכבר פותחו ברשת ועל הזדמנויות עבודה שנמצאו עבורנו. המטרה של הפלטפורמה היא להציע תהליך אוטומציה שיקל על המשתמשים/ות בעולם בו גם הצעות העבודה עולות ויורדות במהירות.

 

כלי AI

ה-רשת למחפשי/ות מקומות עבודה

לינקדאין היא רשת חברתית עסקית אשר מיועדת למחפשי עבודה ולפיתוח קשרים המבוססים כולם על עסקים. מי שנמצא/ת ברשת יודע/ת כי היא מיועדת לפיתוח קשרים ולכן הודעות אישיות אינן דבר זר והן מקובלות במיוחד כשהמטרה היא להכיר ולהתפתח יחדיו. בישראל הרשת אינה מהווה את המקור הראשי למציאת מקום עבודה אך בצפון אמריקה השימוש בה נרחב הרבה יותר.

אלו אשר מחפשים עבודה בחו״ל כולל חברות וארגונים שרוצים להגיע לאנשי מפתח בכל העולם, צריכים/ות לנצל את הפלטפורמה. עכשיו, שירות הפרמיום של לינקדאין יאפשר לבינה המלאכותית להציע למשתמשים/ות ייעוץ קריירה מותאם ויחשוף בפניהם/ן הזדמנויות נסתרות. כל זאת במטרה לייעל את תהליך חיפוש העבודה.

 

הכישורים הנדרשים לעבודה עומדים להשתנות

על פי ההצהרה של לינקדאין, 65% מהכישורים הנדרשים היום לביצוע עבודות שונות צפויים להשתנות וכל זאת עד לשנת 2030. מקומות העבודה ממשיכים להתפתח והכלי החדש של לינקדאין מיועד לנתח את הפעילות והאינטראקציה של המשתמשים/ות כדי להציג בפניהם/ן תובנות רלוונטיות לצעדים הבאים.

לדוגמה, הכלי עשוי להציע מאמרים שיכולים להיות קשורים למקצוע ולהמליץ על פיתוח מיומנויות מסוימות אשר יכולות לעזור למחפשי/ות העבודה לשפר את היכולות שלהם/ן ובכך להגביר את סיכויי מציאת העבודה. ה-AI ייקח את העבודה של ניתוח מאמרים ארוכים, סרטונים ופוסטים ויציע רעיונות לאופן בו המידע יוכל להועיל לנו.

 

חיפוש עבודה מבוסס בינה מלאכותית

התוספת החדשה והמשמעותית ביותר של לינקדאין היא הצ׳אט בוט שמופעל על ידי AI ומשמש כמאמן אישי למחפשי העבודה. הצ׳אט מופעל על ידי מודל השפה GPT-4 של OpenAI כשהוא יכול לנתח את הפרופיל האישי, את הניסיון והכישורים כדי להתאים אותם לתפקיד נתון זה או אחר.

משתמשי/ות פרמיום יכולים להפעיל את הצ׳אט בוט ישירות מתוך מודעות פרסום הדרושים, לשאול שאלות הקשורות לתפקיד ולבדוק כיצד הם/ן יוכלו להציג את עצמם/ן בצורה הטובה ביותר בבואם/ן להגיש מועמדות. הצ׳אט בוט החדש יסרוק את הפרופיל ובהתאם יספק הערכת התאמה.

 

כיצד חברות צריכות להתייחס לחדשות של לינקדאין

חברות בינלאומיות משתמשות בלינקדאין כדי לגייס עובדים/ות ולפתח קשרים עסקיים. בעולם בו כל הרשתות החברתיות מתנדנדות ומחפשות אחר פתרונות חדשים כדי להשאיר אצלן את הגולשים/ות, הרשת העסקית מצליחה לשמור על המיקום שלה. בעולם היא המקום למצוא עבודה ולפתח קשרים וחברות ישראליות שעדיין לא נמצאות ברשת צריכות לשקול לשנות אסטרטגיה.

במיוחד עבור חברות B2B ישנה חשיבות לנוכחות בלינקדאין. אלו שעדיין לא פתחו פרופיל יעשו טוב אם יקדימו לעשות זאת ולהתחיל להתייחס אליו ברצינות רבה. ניהול לינקדאין לא דורש השקעה רבה אך כל פעולה צריכה להיות מדויקת.

 

פתיחת וניהול לינקדאין

פתיחת וניהול לינקדאין

בפתיחת פרופיל לינקדאין יש לכתוב ביו מרשים באנגלית, לשים תמונת קאבר המעוצבת היטב ולעבור בעלי/ות תפקידים המייצגים/ות את החברה יש להקפיד על תיאור מתאים בנוסף לביו. לאחר פתיחת הלינקדאין יש להתחיל להזין תוכן כאפשר במקרים מסוימים להסתפק גם בפוסט אחד בשבוע. במקביל לפוסטים חשוב מאד להתחיל לפתח קשרים, ליצור חברויות באופן פעיל ולשלוח הודעות הכרות ואפילו הזמנה לאירוע ולראות דמו, בהתאם לצרכים של החברה.

אנו מבצעים ניהול לינקדאין ומספקים שירותי כתיבת תוכן באנגלית לחברות אשר רוצות לגדול בדיגיטל ובלינקדאין. כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם החברה תוך הבנת הערכים המרכזיים, זיהוי לקוחות פוטנציאליים, הכנת חומרים כתובים לפוסטים והודעות ובהתייחסות לגרפיקה. לפרטים נוספים צרו קשר או קבעו פגישה ללא התחייבות בשעה שהכי נוחה לכם/ן.

 

רוצים/ות לשמוע עוד על עולם הדיגיטל? שנלווה אתכם/ן בכתיבת תוכן באנגלית, קופיירייטינג, קמפיינים ברשתות החברתיות וקידום? זה הזמן ללחוץ על ה + שבצד, לשלוח הודעה או לקבוע פגישה ונתקדם 😊

אודותינו

הכותבים והכותבות של A-Z Content דוברים את שפת הכתיבה ברמת שפת אם.
הן נולדו אליה, חיות אותה ביום יום ומביאיות תשוקה עצומה למקצוע.
כל כותבת נבחרה בקפידה וכל אחת מביאה יכולות שונות לכתיבה.

מאמרים נוספים

עקוב/י אחרינו

כתוב/י לנו

Scroll to Top
דילוג לתוכן