כתבנו גם...

בלוגים, פוסטים, ניוזלטרים ואתרים שלמים הם חלק מתיק העבודות שלנו

כאן תוכלו להתרשם מדוגמאות הכתיבה ולקרוא על מה שהתרחש מאחורי הקלעים

Sol-In Blog

מהות העבודה: כתיבת מאמרים לבלוג

בשיתוף: סול-אין

על העבודה: במסגרת חיזוק המסר של חברת סול-אין אנחנו כותבים תכנים שונים בבלוג האתר תוך דגש על החדשנות של החברה, הטכנולוגיה ופריצת הדרך שלה בתחום מדידת איכות האוויר בחלל הסגור עם מערכות שמשנות את כללי המשחק. אנחנו שמחים להיות חלק מהמסר החשוב.

Safeway

מהות העבודה: כתיבת אתר – עברית ואנגלית

בשיתוף: Safeway

על העבודה: חברת SAFEWAY ביצעה איתנו את האתר בעברית ובאנגלית. במהלך העבודה קיימנו ראיונות, אפיינו את הדפים השונים ובכתיבה תיארנו את פעולות החברה וכל השירותים הנקודתיים שהיא מספקת וכל זאת כדי להציע פעילות מאובטחת ומוגנת ברשת.

TOPLINE Builders & Renovation

מהות העבודה: כתיבת אתר

בשיתוף: שרה בריל

על העבודה: ישי, ישראלי לשעבר שגר בסיאטל, הגיע אלינו במטרה שנכתוב עבורו אתר שיהיה מרשים ושבשורה התחתונה – יביא עבודה. לאחר אפיון מולו ומול המעצבת ניגשנו לעבודת הכתיבה באנגלית. לאחר סיום העבודה ישי החליט לעבוד איתנו על עוד שני אתרים נוספים המיועדים לאזורים שונים בארה״ב.

 

Matan Wild Photography

מהות העבודה: כתיבת אתר

בשיתוף: Concept1

על העבודה: מתן שרון, צלם מוכשר ומדריך סדנאות צילום אפשר לנו להיכנס לעולם המרתק שמאחורי עדשת המצלמה. למרות שהתמונות מדברות בפני עצמן היה חשוב (למתן ולנו) שכל מילה תתאר אותו, את הרגע ואת הסדנאות במדויק. עבודת הכתיבה בוצעה בעברית ובאנגלית.


Triple&Co

מהות העבודה: כתיבת אתר

בשיתוף: Triple&Co

על העבודה: חברת טריפל מספקת שירותים לחברות סטארט-אפ ומסייעת להם לשלש את ההכנסות. הניסיון הרב של ליהי כסטארט-אפיסטית, ההיכרות שלה עם השטח והדרך שהיא עברה, עומדים עכשיו לרשות חברות שרוצות לפרוץ קדימה. בכתיבת האתר אפיינו את הדפים המרכזיים, הגדרנו את המסרים, הבנו את השירותים השונים. קיימנו פגישות כדי שנוכל ״לכתוב את ליהי״ ולהביא את הייחודיות שלה לידי ביטוי.

Matics Manufacturing Analytics Ltd

מהות העבודה: כתיבת בלוג וקייס סטאדיז

בשיתוף: Matics

על העבודה: חברת Matics היא חברה בינלאומית אשר מביאה את הדור הבא של מערכות MES למינוף הייצור. לחברה ניסיון רב ושלל סיפורי הצלחה. המשימה שלנו היא לבטא את החדשנות שלה בבלוגים, להנגיש את המידע לקהל הרחב ולהציג קייס סטאדיז מהשטח בצורה מעניינת.

QD-SOL

מהות העבודה: כתיבת אתר 

בשיתוף: QD-SOL

על העבודה: חברת קיו די סול מביאה איתה בשורה מהותית לתהליכי ייצור אנרגיה ירוקה ועשתה תהליך עיצוב ומיתוג שכלל גם כתיבת האתר מחדש. לצורך הכתיבה ביצענו פגישות, הבנו את הייחודיות הטכנולוגית וביטאנו את החדשנות במילים נגישות.

Sol-In Technologies

מהות העבודה: כתיבה וניהול חשבון לינקדאין

בשיתוף: Inbal Binyamin

על העבודה: סול אין נותנת פתרון מתקדם למדידת איכות האוויר בחלל הסגור. בעזרת הפיתוח של החברה היום יותר חברות, ארגונים, בתי ספר, בתי אבות ורבים נוספים, יכולים להיות מקומות בטוחים יותר, נקיים וחסכוניים באנרגיה (ובעלויות צריכת האנרגיה). אנו אחראיים על ניהול לינקדאין, כתיבת פוסטים, פרסום ויצירת קשרים.

מהות העבודה: כתיבת אתר

בשיתוף: Action Refund Ltd

על העבודה: החברה מבצעת החזרי כספים עבור אנשים שנפגעו כלכלית בפעילות ברשת. בפרויקט, אשר כלל את כתיבת האתר כולו על כל תכניו, ניתחנו את השאלות הנפוצות של הגולשים וסייענו במתן מענה דרך התוכן.

Kaufman R&D

מהות העבודה: כתיבת האתר

על העבודה: חברת קאופמן מבצעת פרויקטים הנדסיים כשהיא מוציאה רעיונות לפועל. העבודה המשותפת הייתה מהנה מאד כאשר התפקיד שלנו היה לבטא את יכולות החברה, הייחודיות שלה ולספר בקצרה את הסיפור שלה. התהליך כלל מספר מפגשים, מילוי שאלונים, עיצוב שנעשה בכישרון רב על ידי המעצבת ו… כתיבה. 

איריס שוסטר, ייעוץ משכנתאות

מהות העבודה: כתיבת אתר וקידום

בשיתוף: www.picklesdesign.co.il

על העבודה: איריס שוסטר, יועצת משכנתאות בעלת ותק רב הייתה עם אתר מיושן שכבר לא הציג את השירותים שלה בצורה מחמיאה. התחלנו באפיון האתר והמסרים, הגדרנו את התפריט, ישבנו עם המעצבת וכתבנו את כל האתר מחדש. הפרויקט ממשיך בכתיבת בלוגים וקידום האתר.

פבל ישראלסקי, AskPavel

מהות העבודה: כתבות חדשותיות 

בשיתוף: www.AskPavel.co.il

על העבודה: פבל ישראלסקי פנה אלי במטרה לצאת לפרויקט חדשותי. המטרה – להציג באתר את כל מה שקורה בדיגיטל, להיות הראשונים שמדברים על הידיעה החדשותית ולכתוב בגובה העיניים. התוצאה הגיעה במהירות ואפשר לקרוא תגובות רבות על הכתבות המתפרסמות באופן קבוע באתר.

רוצה להיות חלק מתיק העבודות שלנו? בוא/י נתחיל משיחת היכרות. נכיר, נדבר על הפרויקט ונגלה כיצד נוכל לעמוד לרשותך.

אנחנו גאים/ות בתיק העבודות שלנו ושמחים לשתף אותו. אם הצלחנו לדגדג, לרגש, להפתיע או להעלות איזשהו רגש, אולי זה הזמן שנעבוד יחד.

נשמח לצרף אותך לתיק העבודות (אגב לא חובה, אנחנו מעלים/ות לאתר רק עבודות שקיבלנו עליהן אישור מהבעלים/ות) כשאנחנו במרחק הודעה אחת. אפשר לשלוח לנו הודעה בטופס, הודעת ווטסאפ זריזה ואפילו לקבוע שיחת היכרות ראשונית במערכת ההודעות שלנו.

נתראה, מיטל

Scroll to Top
דילוג לתוכן