כתיבת תוכן באנגלית

שירותי כתיבת תוכן באנגלית פונים לעסקים ובעלי/ות אתרים. בין אם המטרה היא למשוך מתעניינים/ות, לאסוף לידים או ליצור תנועה, אנחנו ניצור את התוכן המתאים.

עד היום סיפקנו תכנים רבים במגוון נושאים ובין לקוחותינו אפשר למצוא

כתיבת תוכן באנגלית

תוכן באנגלית חושף את העסק או המיזם ללקוחות וגולשים/ות מכל העולם. התוכן עצמו יכול לעלות באתר, במגוון רחב של אתרים חיצוניים, ברשתות החברתיות ולהישלח למתעניינים/ות בדוא"ל. עד היום יצרנו שפע של תכנים: כתבנו אתרים שלמים, בלוגים, פוסטים וכל זאת בתחומים שונים על פי צרכי הלקוחות.

חיים באנגלית – כותבים באנגלית

בכל שפה, כתיבת תוכן חייבת להיות מושלמת. כל מילה חשובה ולכל סימן פיסוק מקום משלו. כל זה טוב ויפה אבל כתיבת תוכן היא הרבה יותר מאוסף מילים, היא דרך חיים. אנו עובדים עם כותבים וכותבות שחיים באנגלית. 

בצוות של A-Z Content ישנם כותבים וכותבות קנדיים מוכשרים. כל הכותבים/ות שלנו מגיעים/ות עם רקע בכתיבה, עוברים/ות הכשרה מקצועית ומתוגמלים/ות כראוי על עבודתם/ן. 

הכותבים/ות שלנו אוהבים/ות לעבוד איתנו, נהנים/ות לכתוב ואפשר להבחין בכך בכל תוכן. אנחנו מאמינים שיצירת סביבת עבודה חיובית ופורייה מול הלקוחות והכותבים/ות היא המתכון לתכנים מעולים.

כתיבת תוכן באנגלית - תהליך העבודה

הכותבים/ות שלנו חיים בקנדה אך העבודה מתבצעת מולנו, בשפה שהכי נוחה לך. התפקיד שלנו הוא להפוך את תהליך העבודה לפשוט וקל מבחינתך או כפי שאמר אחד הלקוחות שלנו, אנחנו "יוצרים שקט תעשייתי ודואגים שהכל יעבוד חלק בלי דאגות". יצרנו תהליך עבודה מדויק ומקצועי.

מלווים אותך משלב הרעיון ועד לביצוע

חשוב לנו ללוות אותך לאורך כל הדרך. משלב בחינת הצרכים, לאורך האפיון ועד לכתיבה משובחת. לבחירתך, התקשורת תתבצע בעברית או באנגלית כשהכתיבה באנגלית. בהתאם לקהל, לתחום האתר ולאפיון, נוכל להשתמש בשפה מקצועית גבוהה, לכתוב בגובה העיניים, לפרוץ את גבולות התוכן עם הומור ולעמוד בכל אתגר שיעמוד לפנינו. 

השירות שלנו כולל ליווי מלא, משלב הרעיון ועד לביצוע. בין אם הפרויקט שלך קטן או זמני ובין אם הוא גדול או נמשך לאורך זמן, אנחנו שמחים לצאת יחד לדרך. A-Z Content מעמידים לרשותך מנהלת תוכן בעלת כעשור ניסיון בעולם התוכן, מנהל פרויקטים שיוודא שכל תוכן יתבצע על הצד הטוב ביותר ובזמן וכמובן, כותבים/ות קנדיים/ות מוכשרים/ות.

כתיבת תוכן באנגלית מהותית למותגים אשר יוצאים אל מעבר לים. סטארט-אפים שמחפשים משקיעים, חברות היי-טק שהלקוחות שלהן בחו״ל, חברות יצרניות שנותנות שירות ללקוחות בכל העולם, הם חלק מהמותגים אשר צריכים לראות בתוכן חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק.

תוכן יכול לספר ללקוחות על המותג, לפתור בעיות, למצב את המותג ולמכור. הוא יכול לבנות מערכת יחסים עם הקהל, לחזק את הקשר בין השניים ולהגביר את הנאמנות. תוכן כולל בתוכו בלוגים, מאמרי אורח, תסריטים, קייס סטאדי, ניתוח השוק ועוד כשהמטרה של כל אלה הוא להגביר חשיפה, ליצור תקשורת עם הקהל ולייצר המרות.

 

מהכרות ועד רכישה: התפקיד של כתיבת תוכן באנגלית

הקשר בין המותג לבין הקהל הוא קשר דינמי אשר עובר מספר שלבים. בתחילה על הקהל להכיר את המותג וללא הכרות הוא בכלל לא יוכל לדעת כי הוא מעוניין לבצע רכישה. בשלב השני ישנה התעניינות, התעמקות במותג וחיבור אליו. זה השלב בו הקהל מתחיל לחבב את המותג או במילים אחרות ״חימום״ בין הצדדים כשבסופו של דבר נוצר אמון ואז מגיעה המכירה.

כדי שתתבצע רכישה על הקהל לדעת שבכלל יש מולו מותג רלוונטי ותוכן יכול לייצר חשיפה. על ידי כתיבת בלוגים, כתיבת מאמרי אורח באתרים שונים וכמובן התנהלות ברשתות החברתיות המותג יכול להגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים.

לאחר שהקהל נחשף בפעם הראשונה למותג הוא ירצה לחזק את התחושה שלו וזאת לפני שיקבל החלטה אם לבצע רכישה או לא. ישנה חשיבות למספר החשיפות למותג וחשוב לא פחות, לרושם שהמותג משאיר על הקהל ולחיבור אליו. כתיבת תוכן באנגלית מאפשרת לספר את הסיפור של המותג, לפנות באופן ספציפי לקהל היעד וליצור חיבור רגשי אמיתי.

ברגע שישנו חיבור ונוצר אמון הקהל יכול להפוך ללקוח ואין זה משנה אם מדובר בעסק שמוכר לעסק או עסק שמוכר ללקוח קצה, בשני המקרים יש צורך באמון כשישנן דרכים שונות להשיג אותו. באופן כללי אפשר להגיד שכשהמותג מעביר מסרים שהקהל מתחבר אליהם וכשהוא פותר בעיות שמעסיקות את הקהל, אז יש סיכוי גדול לכך שתתבצע מכירה בפועל.

 

סוגי תכנים שכדאי לשקול לכתוב עבור המותג

כשאנחנו מסתכלים/ות על משימת כתיבת תוכן באנגלית אנחנו יכולים/ות להכניס בתוכה שלל תכנים כשכל אחד מביא יתרונות משלו ולכל אחד יש ערך:

 

בלוגים

בלוג עסקי הוא דרך מצוינת לחשוף את הקוראים/ות למידע חשוב על המותג. כמובן, לא מספיק לחשוב רק על האינפורמציה שעוברת בו אלא יש לשים את הקהל במרכז, לענות על שאלות שמציקות לו, לפתור בעיות ולהראות כיצד המותג עונה על השאיפות שלו. 

בלוג מגביר את הנראות המקוונת של המותג, הוא יכול להוות חלק משמעותי ביצירת בידול עסקי והוא יכול למשוך קהל חדש ולהמיר קהל מתעניין. בלוג צריך לספק מידע מרכזי, להיות נעים לקריאה, נגיש מבחינת צורת העברת המידה וחשוב שהוא יהיה מכוון לקהל המתאים. בלוג טוב יכול להיות דרך חסכונית ויעילה להפצת המסר העסקי והמרת לקוחות.

 

כתיבת תוכן באנגלית בשילוב קייס סטאדי

ככל שהמותג פעיל יותר כך יש לו יותר הוכחות ליעילות שלו והוא יכול להציג את היתרונות שלו בקייס סטאדי. במיוחד כשמדובר על מותגים פורצי דרך יש מקום לתיאורי מקרה מפורטים כיוון שפתרון שכבר הוצע פעם אחת יכול להיות שימושי פעם נוספת.

כתיבת קייס סטאדי מתחילה מיצירת מפת דרכים שמסבירה מה הייתה חוויית הלקוח/ה. מה הייתה נקודת ההתחלה, איך הסתיימה החוויה ומה התרחש בדרך. לפעמים ניתן לפרט על הפתרון והיישום שלו ולפעמים יש להשאיר חלק מהפרטים מעומעמים, תלוי במקרה עצמו, בחברה ובלקוח ובכל מקרה חשוב להקפיד על כתיבה מעניינת, ברורה, רציפה וששמה את הקורא/ת במרכז תוך מענה על שאלות שיכולות לעלות אצלו/ה. 

 

סרטונים ופודקאסטים

לא לכל מותג קל ליצור סרטונים אך עבור אלו שרוצים לקפוץ למים יש לכך מקום מרכזי. היום הקהל צורך מידע באופן ויזואלי ואודיו כשכתיבת התוכן יכולה לכלול תסריט מלא והיא יכולה להיות כללית יותר עם קווים מנחים שמתוכם נוצר הסרטון או הפודקאסט.

עבודת התוכן מרתקת כשהיא יכולה להיות לעזר רב עבור מותגים שמוכנים לקפוץ למים ולייצר לעצמם פלטפורמה נוספת ומרגשת הכוללת צילום או הקלטת אודיו.

 

פוסטים ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות מניעות לקוחות לפעולה וזאת בתנאי שהמותג נמצא במקומות הנכונים, מפרסם תכנים טובים ובעקביות. הדבר הראשון שיש לבדוק הוא מהי הפלטפורמה הנכונה לפרסום מבחינת המותג כשלאחר מכן ניתן ליצור אסטרטגיית פעילות ולגשת אל כתיבת תוכן באנגלית.

אנו מספקים שירותי ניהול רשתות חברתיות ומתמחים בניהול לינקדאין עבור חברות ועסקים שרוצים/ות לפתוח את עצמם לקהל בחו״ל. השירות כולל אפיון, הגדרת הפרופילים ודפי השירות, שיחות חודשיות, כתיבת פוסטים לרשתות החברתיות ופרסום של התוכן.

 

ניוזלטר

דיוור הוא דרך מצוינת להיות בקשר עם הקהל ובלבד שהכתיבה נעשית בצורה הנכונה. אחוזי הפתיחה של הניוזלטר הם נקודה חשובה בהצלחת המיתוג וההמרה. כדי להשיג אחוזי פתיחה גבוהים יש לשים לב קודם כל לעניין את הקהל מראש להירשם ולפתוח את האימייל הראשון. ברגע שהניוזלטר הראשון נפתח מערכות הדוא״ל ינתבו את הדיוורים הבאים לתיבת ההודעות ולא לספאם או לתיבת הקידום.

הדבר הבא שיש לשים לב אליו הוא הכותרות אשר משמעותיות ליצירת אחוזי פתיחה. לאחר מכן כמובן חשוב מאד שכל דיוור יהיה בעל ערך וזאת כדי להבטיח כי המדוורים ימשיכו לפתוח את הדיוורים הבאים שישלחו אליהם. 

 

5 סיבות לכך שכתיבת תוכן צריכה להיות חלק מהשיווק

המילה ״תוכן״ אינה מוגבלת לצורה אחת. היא כוללת כל כך הרבה דברים כולל כתיבת בלוגים, פוסטים לרשתות החברתיות, יצירת תכני וידאו ופודקאסטים. כולם יחד מהווים חלק חשוב באסטרטגיה השיווקית של כל מותג כשהתוכן יכול לעצב את דעת הקהל ולהשפיע עליו.

כתיבת תוכן באנגלית עוזרת לבניית מערכת היחסים עם הקהל, ליצור עניין וכדאי לדעת כי תוכן טוב יכול להשפיע על כל תהליכי השיווק  כולל השקות ויציאה במבצעים. שאלו הם חמשת הסיבות לכך שהכתיבה צריכה להיות חלק בלתי נפרד מהשיווק:

 

01 תוכן עוזר לבנות מודעות מותג

התוכן הוא דרך מצוינת לספר על המותג, על הייחודיות שלו ועל הפתרונות שהוא מביא ללקוחות. בלוגים, קייס סטאדי ופוסטים ברשתות החברתיות יכולים לספר את הסיפור של המותג לקהל הרחב. כמובן, לא מדובר בתוכן פשוט שנכתב סתם כך אלא תוכן שמייצג את המותג, משתמש ״בשפה״ שלו (קלילה, רצינית וכו׳) וששם את הצורך של הלקוחות במרכז.

תוכן איכותי באנגלית מהווה חלק מיצירת המיתוג כשמצד אחד הוא מעביר אינפורמציה ומצד שני הוא יכול למשוך לידים ולייצר המרות. איזון הוא שם המשחק וכל מותג צריך לבחור את הפלטפורמות הנכונות ביותר לפרסם בהן, את סגנון הכתיבה המתאים ביותר וכמות התכנים הנחוצים לו.

 

02 כתיבת תוכן באנגלית מסייעת לאופטימיזציה של האתר

כתיבת תוכן לאתר מסייעת בכל הנוגע לתהליך אופטימיזציית האתר מול מנועי החיפוש. הדרך של מנוע החיפוש למצוא את האתר ולהגדיר אותו כרלוונטי לשאילתה מסוימת היא לסרוק את המרכיבים השונים באתר ולזהות את התשובה המתאימה ביותר.

SEO הוא חלק מאסטרטגיית השיווק של מותגים רבים, בין אם הם פונים ללקוחות עסקיים ובין אם ללקוחות פרטיים. כתיבת שיווקית באנגלית חשובה לכל מותג שרוצה להגיע להגביר את החשיפה הבינלאומית כשלצידה ישנם עוד אמצעים שיכולים לסייע ובהם תמונות, אינפוגרפיקות, פרסום ברשתות החברתיות, סרטונים וככל שמדובר באתר עצמו ישנה חשיבות גם למרכיבים הטכניים שבו.

 

03 תוכן איכותי הוא תוכן שזוכה לשיתופים

תוכן שזכה לשיתוף נוטה להמיר יותר לעומת תוכן שאינו משותף. נשמע פשוט? בפועל יש צורך ביצירת תוכן אינפורמטיבי, רלוונטי ובכתיבה מעניינת כדי שהקהל ירצה בכלל לשתף אותו. ישנן דרכים שונות לכתוב תוכן ששווה שיתוף כשאופן הכתיבה, הנושאים הנבחרים וניתוח הנושא, כולם יכולים להשפיע על ההחלטה של הקהל האם לשתף את התוכן או לא.

תוכן איכותי יביא איתו משהו חדש, שונה ויהיה כתוב באופן שיעורר מחשבה. כאשר המותג מתמקד בתכנים באנגלית מסוג זה הוא מגדיל את הסיכוי שידברו עליו. כאשר מדברים על המותג ישנה סבירות גדולה שהוא יהפוך לאוטוריטה ומשם הדרך להשגת לידים והמרות קצרה משמעותית. 

 

04 תוכן יכול להיות מותאם לקהל באופן אישי

ככל שהבינה המלאכותית תופסת יותר מקום כך ברור שיש מקום לפרסונליזציה. בסופו של דבר כולנו רוצים/ות שיראו אותנו, את הצרכים שלנו ויציעו לנו פתרונות רלוונטיים. כתיבת תוכן באנגלית תהיה בעלת קול ייחודי, היא תדבר אל הקהל באופן ספציפי ותציע מענה שמרגיש שהוא מכוון באופן אישי.

נכון שהתוכן לא נכתב עבור אדם אחד אך בשימוש בטון הנכון, בסגנון כתיבה מתאים ותוך חשיבה על הצד הקורא/ת, אפשר ליצור פרסונליזציה. האתר וכל שאר הנכסים הדיגיטליים של המותג צריכים לספר את הסיפור שלו, לבנות את התדמית והמותג ולכן ישנה חשיבות גם לעקביות בסגנון הכתיבה בכל הנכסים.

 

05 תוכן עוזר ליצור בולטות

רוב הצרכנים/ות נוטים/ות להישאר נאמנים/ות למותג ובמיוחד כשהוא מייצג ערכים שהם/ן יכולים/ות להתחבר אליהם. עדכונים שוטפים היא דרך מצוינת להישאר במודעות של הצרכנים/ות, להישאר בתחרות על תשומת הלב של קהל היעד וליצור יחסים ארוכי טווח.

כתיבת תוכן היא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של המותגים וכדאי לזכור כי אין צורך לכתוב את כל התוכן לבד ובדיוק לשם כך ישנם כותבי/ות תוכן מוכשרים/ות שיכתבו את התוכן בשפת המותג. הכותבים/ות מבצעים הרבה יותר מרק כתיבה, הם/ן מפצחים את המותג, מבינים/ות כיצד לגעת בקהל והופכים כל מידע אינפורמטיבי למעניין.

 

בואו נעבוד יחד

מותגים צריכים נוכחות דיגיטלית וכל מי שפונה לקהל בחו״ל מבין/ה את הצורך בחשיפה, העלאת עניין בקרב הקהל והמרה. המשימה שלנו היא להשתלב בכל מותג על פי הצורך שעולה, מכתיבת מאמרים ובלוגים באנגלית ועד לניוזלטרים וניהול לינקדאין. 

זה הזמן לראות מה נוכל לעשות למענך. הדרך הטובה ביותר להתחיל את ההתקשרות היא פשוט לקבוע פגישת זום בזמן שנוח לך בקליק על היומן פה.

שאלות ותשובות נפוצות

שירותי כתיבה באנגלית מסייעים למותגים לשפר את הנראות ברשת ולהגביר את אחוזי ההמרה. בתוך שירות זה נכללת כתיבת בלוג, קייס סטאדי, ניוזלטרים, פוסטים ברשתות החברתיות, ווייט פייפר, מצגות וכל חומר כתוב שמשרת את המותג.
כל עסק וחברה שרוצים להגיע לקהל בחו״ל יכולים להרוויח משירותי כתיבת תוכן באנגלית. המשימה שלנו היא לשרת את המותג על פי הצורך שעולה בכל פעם. מכתיבת אתרים מלאים שמייצגים את המותג, כתיבת מאמרים באנגלית שמושכים קהל ומשפרים את הקידום ועד לפוסטים ומסמכים אחרים שחשובים וכל זאת באנגלית מושלמת, מעניינת וממירה.
עם פריצת ה-AI שאלה זו הופכת לרלוונטית יותר מתמיד. המשימה שלנו היא למצוא את הזווית המקורית והמעניינת לכל חומר באשר הוא כשהכתיבה מתבצעת על ידי כותבים/ות קנדיים דוברי אנגלית שפת אם. כל תוכן עובר בדיקת מקוריות ו-AI לפני שהוא נשלח בחזרה.
בהחלט כן. העבודה בצוות מאפשרת לנו להציע לכל עסק וחברה את כותב או כותבת התוכן המתאימים ביותר כשאנחנו יכולים לתת מענה לקופירייטינג מקורי ומרגש, כתיבה טכנית ומורכבת וכמו כן בניית אסטרטגיית תוכן מנצחת אשר קולעת לכל משימה. השירותים שלנו גמישים ומותאמים לכל לקוח ולקוחה באופן ספציפי.
כבר התמודדנו לא פעם עם בקשות ״לאתמול״ ועל אף שאנחנו לא יכולים להחזיר את הזמן לאחור אנחנו כן יכולים לעמוד גם בבקשות עם זמן לחוץ. באופן שוטף אפשר לצפות להתנהלות מהירה והכי חשוב, לעמידה בלוח זמנים, תמיד.
Scroll to Top
דילוג לתוכן